fredag 18 januari 2008

Tårtbak

Imorgon fyller min vän i byn, Anna, 26 år och äntligen fick jag en anledning att baka tårta! Anna älskar svart och vitt och bygger just nu ett supersnyggt kök. Därfår får hon en svart/vit tårta med trendigt, stiliserat, körsbärsträd!


Min älskling är sjuk! Prinsessan har råkat ut får någon elak form av slemmig hosta. Jag är hopplös när det gäller Lovisa och tänker sova på hennes rum inatt, tycker det låter så otäckt i hennes luftrör och i RS-tider kan man inte vara nog vaksam anser jag..
Idag blev gamla matgruppen såld och nästa vecka anländer den nya. Jag är som ett barn inför julafton :-) Såhär avancerad fredagsmiddag framför tv:n blev det utan köksbord ;-)




5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte tjusig tårta.. :-)

Smått och gott hos Lina sa...

Oj så fin tårta! Hoppas din dotter kryar på sig snart!

Ha det bra!
Lina

Anonym sa...

Äntligen har jag hittat in till din blogg, nu har jag lagt in den i favoriter så jag kan besöka er då och då.
Mvh Susanne i Påläng

Anonym sa...

Heej!! Vilka snygga tårtor du har gjort!!

// Julia i Påläng

IKT i min vardag sa...

Vad roligt att hitta till en ny blogg! Vilken tårtmakerska du är! Slurp!!

Hälsningar Linda