onsdag 9 januari 2008

Det allra dyrbaraste och små fynd







Idag har jag och Lovisa äntligen tagit oss i kragen och begett oss in till stan. Vi har vart alldeles för slöa och suttit hemma i pyjamas länge nu! Ni som läser min blogg och känner oss vet att Lovisas (uppfriskande) temperament och stadsturer i vagnen inte alltid är den mest lyckade kombinationen men idag har mammas stora tjej vart såhär glad hela tiden. Åh, hon är verkligen min ängel! Och som om inte det vore nog så har jag dessutom fyndat! Till vårt hem och till min dyraste skatt! Ljusstakar, 12:-, duk 40:-, kläder, ta 3 betala för 2. Jag har nästintill tjänat pengar! Håll till godo :-)Ooooh, jag var nära på att glömma! Igår reserverade jag en fin matgrupp och lade ut vår nuvarande i valnöt på blocket. Hur den nya gruppen ser ut? Vit såklart! Förhoppningsvis visar jag upp ett vackert dukat bord här nästa vecka. Inte populärt av alla i familjen men det kommer att bli så fint bara alla affärer förhoppningsvis avslutas... då blir alla mina synder förlåtna ;-)





1 kommentar:

Sofia sa...

Men hej!
Nu är jag djupt imponerad, för det första; vilket fint hem du ser ut att ha! 2; Guuu vilken gullig tjej!
Men sist men inte minst; vilka fantastiska tårtor du gör! Susanne har ju berättat om de men de var verkligen superfina, det måste vara jättekul. Visst kan man beställa av dig? Har två små som snart fyller framöver ( feb och maj) och Klara önskar sig en Hello Kitty- tårta mest av allt...
Kommer hålla koll på din blogg!
Mvh Sofia