söndag 16 maj 2010

Stockholm

Långhelgen har jag tillbringat hos min tvillingsyster i Stockholm. Vi bestämde oss för att baka och bjuda in den del av tjocka släkten som bor i vår vackra huvudstad. På hötorget fann vi de vackraste franska tulpanerna som fick pryda tårtan. Det är fantastiskt roligt att tillverka sockerblommor och låta fantasin flöda men absolut vackrast tycker jag nog att det blir med äkta vara. Därför bjuder jag på bilder av både och.
Chokladcupcakes med choklad & nutellafrosting
Vaniljtårta med white chocolate cream-cheese frosting & drottningkompott
(mina favoritsmaker)

2 kommentarer:

Lilla gårdshuset sa...

Så otroligt fint!

Kramis/Heléne

Cutecakes-Paulina sa...

Fantastiskt vackra skapelser du gör!
Vill passa på att tipsa om tävlingen på min blogg där man kan vinna jättevackra cupcakesformar m.m.