tisdag 4 maj 2010

Spegel, spegel...

...på väggen där...
Tyvärr har jag inte fått några smickrande svar på den ramsan än men det kommer kanske?
Det är alldeles nog smickrande med en spegel som faktiskt visar verkligheten. Jag vet inte om det är bra eller dåligt men min förra helfigurspegel visade sig ha deformerats till en konvex form... vilket innebär att man ser sig själv som ca 5 kilo tyngre och 10 cm kortare...
Jag är så nöjd med mitt fynd!
Är nästan sugen på att komplettera med ännu en till vardagsrummet...

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken fin spegel du har införskaffat! Den hoppas vi, visar ditt rätta jag.
Var i affären härom dagen och sprang på en notis om en tävling. Den heter "Miss Cupcake 2010" och man kan vinna en resa till New York. Då kom jag att tänka på dig och dina fina grejer. Det var en tävling från Dr.Oetker. Kanske vore kul för dig, som är så duktig på att baka, att vara med?!
Om man är intresserad kan man gå in på www.oetker.se och läsa mer.

Kram Anna

Minerva sa...

Hej, hittade just till din underbara blogg, vad duktig du är! :)
Och jättefina bilder.
Jag ser att du har använt dig av spännen till banden på tårtorna, vilket är sjukt snyggt, och undrar om du har några bra tips på vart man kan köpa dem?

Lilla gårdshuset sa...

Vilken finfin spegel. Hoppas att den visar den riktiga du *blink*.

Kramis/Heléne