lördag 24 juli 2010

Sommar

Eftersom jag arbetar hela sommaren så har jag tyvärr inte haft möjlighet att baka så ofta som jag hade önskat. Den här helgen hade jag skrivit in i almanackan sedan länge och tur var väl det för det var så kul att dra på sig förklädet igen! Att jag är vindögd av trötthet struntar jag i! Brudparet som stod för beställningen har idag haft vigsel i samma kyrka som oss och på samma klockslag. Tårtan levererade jag även till den lokal som vår fest hölls i. Vilken nostalgi! Och så fantastiskt vackert de hade gjort i den! Stort lycka till åt det trevliga brudparet!

Devils chocolate cake

Vanilla meringue buttercream

Hallonkompott

14 kommentarer:

Linda sa...

Hittade precis din blogg och måste säga att den är heelt fantastisk och inspirerande! Du gör otroligt vackra bakverk!!

sana sa...

Härlig och lyxig tårta!!
underbart ;=)

Cupcakesfluffan sa...

Verkligen en underbart fin tårta du gjort, så snygg

Erika - Bakglädje sa...

Vilken vacker tårta.

Anonym sa...

Den var fantastiskt god och uppskattad också! Tack Victoria från den nöjda bruden med samma fina förnamn :)

Mona sa...

Vacker! Färska blommor har sin charm!

Kolla tävlingen på min blogg som pågår just nu i bara en vecka! Massa bakformar och strössel!

Bakpassion.blogg.se

Tina sa...

Supervacker tårta!! :)

TårtOlga sa...

Åh, så vackert med färska blommor! helt fantastiskt

Lisa - Sockerrus sa...

Vilken otrolig fin tårta du har gjort =)

Lena-Tårtan sa...

Ljuvliga bakverk!

Cecilia sa...

Fantastiskt vacker! Harmoni för ögonen :)

Hege Arvesen sa...

Du lager noen helt nydelige kaker!! Virkelig imponert. Elsker bildene dine og stilen din. Morsomt å se. Hilsen Hege/ www.kakedesign.blogspot.com

cilla sa...

gud så vackert

MM Cake Design sa...

Oerhörtt vackert med färska blommor! Jag tycker om alla dina tårtor!