onsdag 24 september 2008

Skäms på mig...

...jag är så fantastiskt dålig på att uppdatera bloggen nuförtiden. Jag lider för tillfället av total inredningsmani. Jag surfar runt bland alla otroligt fina inredningsbloggar som finns ute i landet, fixar och trixar här hemma, planerar renoveringar, drömmer om drömhuset och emellanåt är jag ju även mamma och student. Just ja, och problemet med kameran och usb:n kvarstår men minneskortet är laddat med både diverse inredningsbilder och tårtbilder. Och just ja (igen!)! Hur kan man beställa mer tid till allt?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska tårtor du gör!
Det är inte så att du gör tårtor på beställning? Jag är nämligen ute efter en bröllopstårta till vintern...
Är du intresserad kanske du kan höra av dig till mig på i.fredriksson@spray.se

Skruttkärringen sa...

Jättefina tårtor! =) Jag har själv tårtor som hobby, fast jag är inte alls lika duktig som du!

A home far away sa...

Bloggandet ska ju vara lite härligt kravlöst sådär eller hur:-

Jag hoppas att du får en fin adventshelg!
Kram Gunilla i Singapore

Gårdsromantik sa...

Men vilka underbara tårtor du gör!
Dags för tävling på min blogg!

Du kan vinna ett zinkhus från Walther & Co och mycket annat.

Kram Maud

MrsTroll sa...

Men men, hur leker livet hos er då??? Länge sen du satte dig och blogga lite.. *s*

Lösvirkesbyggarna sa...

Hej!
Jag hittade till dig när jag letade bilder på fina tårtor och fina tårtor har du!
Jag hoppas att det var ok att låna en bild. Jag har förstås talat om vem bilden är ifrån och jag har länkat till dig också!
/Anna

A home far away sa...

Så är ju livet imellanåt, det är bara att acceptera, hihi, inte ska du ha dåligt samvete för det!

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Hej
Vilka fantastika tårtor du gör
kan man och vill man verkligen äta upp dessa konstverk.

kramar från Vivianné

Anonym sa...

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!

Läs mer på www.arntyochmirry.se

Sweetsnow sa...

Lämnar en rad när jag kikar förbi. Hoppas allt bra med er. Kram / S