söndag 7 september 2008

Höst

Såhär i hösttider (ja, vi hade faktiskt frost inatt!) brukar jag alltid få total inredningsmani. I år infinner den sig lite senare än vanligt verkar det som, men den är absolut på gång. Igår inskaffade jag tom en "Allt i Hemmet" och jag måste erkänna att det är den första sedan innan sommaren. Helt galet! Dock har inget nytt hänt här hemma än så länge men vi planerar för fullt. Vårt förråd ska omskolas till arbetsrum och ett fint förvarings-/garderobsystem ska arrangeras upp i sovrummet som även ska få en ny kostym i övrigt. Äntligen!




Då jag fortfarande har det snålt med nya inredningsbilder så får ni hålla till godo med två nya tårtkreationer. Detta är två 40års tårtor som jag bakade till helgen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, ser smarrigt ut :)
hoppas allt är väl med dig!

Daddis sa...

Vilka underbara tårtor! Blir riktigt sugen =)

Anonym sa...

Vad har dina otroligt vackra tårtor för fyllningar? *nyfiken*

/Maria

http://cakesbysilver.bloggagratis.se/

Anonym sa...

hej , jag fyller år på torsdag och ska ha ett litet "kalas" på lördagen för mina kompisar och jag älskar dina tårtor, bland de vackraste jag sett och är väldigt intresserad av dom, kan du kontakta mig på lindandersson01@hotmail.com , det kanske är försent men då vet jag tills nästa år :)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej! Jag sökte bilder på tårtor till min blogg och hamnade hos dig som ju har de mest fantastiska tårtdekorationer!

Jag lånar en bild och lägger upp på min blogg med hänvisning till dig. Hoppas det är ok?

Kram Annica

Anonym sa...

Måste bara säga att du gör väldigt vackra tårtor.