onsdag 15 april 2009

Ny energi

Jag måste tacka alla för fina kommentarer trots att inläggen har lyst med sin frånvaro. I takt med att vårsolen har anlänt och dagisvirusen har minskat så har min energi och inspiration ökat. En bidragande faktor kan ju även vara att vi har köpt ett mysigt litet hus anno 1909. Det är ett torp med en nyare tillbyggnad. Tänkte bjussa på en husvisning och idag tar vi en tur på nedvåningen. Här finns kök, matsal och vardagsrum. Även en hall och toalett men dessa känns mindre inspirerande för tillfället. Ni får ha överseende med okaklad diskbänk och avsaknad av dörrlister. I framtiden får ni ta del av renoveringar + renoveringsplaner och drömmar.















7 kommentarer:

Mettan69 sa...

Åh så ljust och fint du har det. Verkar vara ett drömtorp ni fått tag i.

Väntar ivrigt på bilder från övervåning och utsidan :-)

Kram Mettan

MrsTroll sa...

Åååå vad mysigt...
Vi hade då aldrig kunna hälsa på er, jisses så städat och vitt. En sekund med trollungen där och allt hade varit en röra.. *asg*

Men de var jätte fint.. Avis att du lyckats hålla de så fint. :-)

Anonym sa...

Tjoohhoo damen...åh vad fin ni fått det:-D Trivs ni bra där borta?hur går det för lovisa på ny dagiset?har en kompis som bor i ale å deras son började på dagiset förra veckan :-Dkram i massor //Goldis

Unknown sa...

Trollmor: Det är städat och vitt på bilderna, verkligheten är en annan sak. Kanske bjussar jag på en "vanlig-torsdag-eftermiddags-bild" någon gång när jag vågar :-D

Anonym sa...

Grattis!
Vad mysigt det ser ut...
Kul at du börjat blogga igen... finns på min lista som jag tittar igenom då och då.
Kram Sofia på vassholmsvägen

Ramona sa...

vad fint ni har det! du får gärna komma hem till mig och fixa = )
om du åker nåt söderut måste vi ses!
kram Ramona

Alex, elin och jonas sa...

ÅÅÅ vad avundsjuka vi blir. Gud vilket mysigt hem ni har! Vi ser fram emot fler bilder =) Hoppas att familjen har det bra. Kram från oss