lördag 3 maj 2008

Konstans

inredningsfronten står det väldigt still för tillfället. Jag önskar jag hade något fint att visa upp men för tillfället införskaffas ingenting till hemmet. Just nu längtar jag mest efter att få se trädgården vakna till liv! Om detta otroligt härliga sommarväder skulle hålla i några dagar (ska upplysa alla utanför norrbotten att vi idag har uppmätt 21.5 grader celsius samt en strålande sol) dröjer det nog inte alltför länge innan de små knopparna, man faktiskt kan skymta nu, brister!



Idag får ni istället kika på mina senaste tårtalster.
Lovisas 1-års tårta

Födelsedagstårta till min kusin Sabina.

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

WOW vilka jättefina tårtor! Kan tänka mig att de är supergoda!

Ha det bra!

Mamma Anka sa...

Helt underbara tårtor!

Ankmor/FL

Mycket och mer sa...

Dina tårtor är så goda. Och snygga framför allt.

A home far away sa...

Första gången jag är inne hos dig men jag kommer definitivt tillbaka!
Jag ska genast leta mig tillbaks i tiden i din fina blogg:-)

Kram Gunilla