tisdag 6 maj 2008

Helheten


Jag önskar att jag vore en bra fotograf, men tyvärr är jag faktiskt skitdålig. Nästan. Iallafall så har en del läsare önskat att få se mer av vårt hem så jag får försöka ge er en husesyn. Håll till godo med vad jag lyckats åstadkomma... vardagsrummet finns några inlägg bak i tiden!

För övrigt är jag för tillfället en väldigt frustrerad mamma. Öroninflammationer, förstoppningar, snor och hosta avlöser varandra som ett brev på posten. En välmående dotter står högst upp på önskelistan. Och gärna en hel vecka i sträck!

13 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Så fint ni har det hemma. Samma rofyllda ljusa stil i alla rum. Förstår att ni trivs.

Ha det bra!

MrsTroll sa...

Tycker du lyckas få till sååå härliga vinklar på bilderna...

Viktoria ♥ sa...

Hej! Ni har så fint hemma! Jag tyckte speciellt om duschdraperiet med stjärnorna! Ha det så bra!

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin blog du har! En massa inrednings-inspiration! :)

Och du, vi kommer ju att ses den 2 augusti :)
Jag är nämligen en respektive till en kompis till din pojkvän :) det du! :)

Anonym sa...

Kan trösta dig med att du i jämförelse med mig är en toppfotograf! Och ett underbart hem att föreviga har du ju också!

Mycket och mer sa...

Heej!!
jag såg dig och Lovisa i Luleå. Den9 maj. ha det gått.

A home far away sa...

Du ska inte vara så hård mot dig själv du är inte alls en dålig fotograf bilderna är jättefina liksom ert hem!

Ha en bra helg

Kram
Gunilla

Nettan sa...

Men dina bilder är ju jättefina ju !
Tycker att du har det riktigt städat & fint hemma, trots sjukt barn & snortork !
Kram Nettan

Mycket och mer sa...

Jag har gjort lite nytt på min blogg kika gärna in :).

Mycket och mer sa...

Jag tror att min älsta kusin K har hello kitty mockasiner!!.

Anonym sa...

Hej, hittade just din blogg.Oj så fint och vilka himelska tårtor..
Skulle gärna avnjuta dom..och maränger..mmm bara så gott!!
MVH christina

Hem och Lycka sa...

Dålig fotograf?? Det märks inte, snarare tvärtom, kanonfina bilder och ett finfint hem! Tror vi har samma muggar från Åhléns om jag inte ser fel. kram!

Lilla huset på prärien sa...

Oj vad fint du har det! Jätteroligt att hitta hit till dig och vilka FANTASTISKA tårtor du gör!! Wow!

Hälsningar Jenny