tisdag 23 juni 2009

Sommar

Just nu njuter jag för fullt av att våra härliga syréner står i full blom. Både inne och ute.
Jag är överlycklig över att äntligen ha hittat ett tårtfat stort nog att rymma tårta från min största form. Dessutom är det i vitt porslin och var på rea. Vad ska man säga? Ibland leker livet!

Mindre lekfullt är det att ha kommit igång med sommarens nattarbete. Jag är i vanliga fall väldigt kvällstrött ska jag tillägga... Men eftersom det ger mig fler lediga dagar med familjen så är det värt besväret. Och faktiskt är det ju ljust hela nätterna. För att förgylla arbetsnätterna inhandlade jag söta arbetsskor!







2 kommentarer:

Skrot och Skruv sa...

Oj har nu syrener nu.... våra blommade ut för läääänge sen! De doftar ju så ljuvligt så jag önskar vi hade några kvar. Tårtfatet var väldigt fint och träskorna ser underbara ut!

KRAM

Noamaja sa...

Du är hemskt duktig med dina tårtor! Tänk vad glatt du skall klappra runt med de där söta arbetsskorna!

Kram
Noamaja