lördag 5 maj 2012

Dubbelt grattis!

Fina Helena firar  idag sina 30 jordevarv. En alldeles förträfflig ålder om jag får säga det själv! Och om tre veckor anländer även familjens nya familjemedlem. Det var en stor mage som jag möttes av, en flickmage tror jag bestämt! Och jag tror nog att magen i skrivandes stund har ökat ytterligare några centimeter eftersom Helena valde min egen favorit.
Vaniljbottnarvit choklad & creamcheesecreme med hallon och blåbär. Mums! Synd (tur?) att man inte kan provsmaka! 
Lila uppgavs vara jubilarens favoritfärg!





9 kommentarer:

Helena K sa...

helt underbar!

Pernilla -Bli min jäst sa...

Vilken otroligt fin tårta, älskar den!!

essay uk sa...

I did’t know that.

custom research paper sa...

Written simply and tastefully. It’s pleasant to read. Thank u.

paramount essay sa...

Lol. It's all very cool

term paper writing sa...

Great post, I enjoyed ready reading it, Keep posting good stuff like this.

dissertation writing help sa...

great) liked everything very much) keep it up and dont stop)

custom essay sa...

Thanks for info

Josefin sa...

Hej, kan man beställa tårtor av dig? Hur kontaktar jag dig? Tack på förhand.