torsdag 2 juli 2009

Kejsarens nya kläder

Bättre sent än aldrig har jag till slut bestämt mig för vilket tyg och klätt om soffan. Röd- och vitrandigt känns såväl smutståligt som sommarfräscht och julfint. Under fina mårbackor i köksfönstret har jag idag njutit på sofflocket medan Andreas lagade mat och Lovisa lekte på egen hand (!!!!!). Jag tror det är det som kallas för livskvalitet.

Söt skål från indiska kunde jag inte motstå. Till flingsaltet. Önskar det fanns fler!
Riktiga fynd från Rusta! 39:- och hjälper till att hålla de, ibland, vita köksgolven rena
Och så kejsaren i ny skrud!

3 kommentarer:

Skrot och Skruv sa...

Vilka söta mattor du har hittat... Är ganska hopplöst att hålla golven vita, jag blir tokig på vårt vita ikea golv.

Soffan ser jätte fräsch ut. Härligt när det går snabbt och lätt att byta ut och få en ny look.

Kram Annica

Villa Nordåker sa...

Ser jättefint ut.
Rött är både sommrigt och juligt på samma gång.

Om jag vore du skulle jag inte ha mina Mårbacka i så höga krukor, jag tycker de blir finare i lite lägre krukor. Men det är som sagt var vad jag tycker, hoppas det är ok att säga så.

Kram
Malin

Mjuka sa...

Mattorna var jättesöta!! Medveten om problemen med vita trägolv!
Kram Malin