onsdag 6 augusti 2008

BRÖLLOP





































13 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert! :)
Jättefina bilder

Anna sa...

Vad fina ni var! Jättefina bilder, hoppas ni hade en toppendag och att tårtorna blev bra. :-)

//Truffles

Anonym sa...

Tjohhoo!!
åhhh vad ni är fina:-d Grattis ännu en gång!! Massor med kramar från Goldis m familje:-D

Anonym sa...

oj så fina ni var! och fina bilder. sött det där lovisa och du håller i buketten. kramar från Alex m. familj

Sofia sa...

Massor med grattis!
Ni var verkligen SUPER fina, fantastisk håruppsättning och klänning.
Är in till dig då och då...
Än en gång grattis och lycka till!
Kram

MrsTroll sa...

WOW vilka bilder... Ni var jätte vackra!!!!

Anonym sa...

Grattis!!! Och fint väder fick ni också!

Anonym sa...

Grattis och lycka till!
Bilderna var helt fantastiska ni var så fina så jag blev tårögd när jag suttit och tittat.
Hälsningar Susanne

Nettan sa...

Men så vackra bilder, va fina ni var.... & vilken vacker, klänning, håruppsättning & bukett du hade.

Massor med Lyckönskningar..
kram, Nettan

Anonym sa...

Åh, va vackra ni var! Hoppas ni hade en helt fantastisk dag!

/Maria

♥ mamman i huset ♥ sa...

Grattis! Mycket vackra bilder!

♥ Lycka till i framtiden! ♥

Annelie sa...

Jag hamnade på din blogg via BT och måste bara säga grattis! Ni är otroligt vackra på bilderna från er bröllopsdag! Vilken söt klänning er lilla tjej har, får jag fråga var den är ifrån? Är ute efter en klänning till min lill tjej till vårt bröllop som är snart... Hälsningar
Annelie

Anonym sa...

Åhhh vad fina ni var!!! O du gör verkligen helt underbart fina o häftiga tårtor. Skahålla koll på din sida framöver så jag får se alla fina tårtbilder :)) Lycka till med allt! // Emma.

emolofsson.blogg.se