söndag 23 mars 2008

Spänning

Just nu händer det så mycket spännande saker, något som jag vanligtvis inte är alltför bortskämd med. I den trötta småbarnsmammans normalt snoriga och konstant öroninflammatoriska vardag så har alldeles nyss dessa skickats ut till släkt och vänner. Behöver jag nämna hur otroligt osannolikt och underbart det känns?! Något jag nog inte behöver (eller kanske inte bör) nämna är hur jag just nu plågar den blivande maken med diverse tårt- och dekorationsförslag. Hoppas han säger ja ändå... ;-)









Även en annan mycket spännande grej är på gång men som den A-sägare jag är så väntar jag ett tag med att säga B...

9 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! eller vad man nu säger, hihi antar att det inte var frieri och sedan pang bom inbjudan. Men roligt iaf att det är på gång! Ser ut att vara riktigt fin inbjudan! Gillar skarpt typsnittet :-D Kram Jessica

På min gatan i stan sa...

Ååååh...va kul!!! :-)

Vacker inbjudan!

Kram!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vilken fin inbjudan ni gjort och det är ju bara att gratulera till att du ska bli fru. Hoppas ni är friskare nu jag hörde att ni varit krassliga.
Mvh Susanne

Smått och gott hos Lina sa...

Så vacker inbjudan! Visst är det kul med allt som ska förberedas, så mycket viktiga beslut, som konstigt nog makarna ofta inte alls förstår :-D

Kram Lina

Anonym sa...

vilken underbar harmonisk blogg du har..jättefin!

Mycket och mer sa...

heej!!
hoppas att ni hadde en bra påsk. Jag hörde att ni var lite krassliga.
kram wilma

Nettan sa...

Vilket fint " inbjudningskort " till erat Bröllop...så vackert !
Hoppas du mår bättre nu =0)
Ha det gott i Helgen..
Kram Nettan

Anonym sa...

WoW vilken fin inbjudan!! Jag gillar monogrammet skárpt!! Vi har också initsialerna A och V.... har du gjort det själv eller har du anlitat ngn!? Det är dags för oss om ca 1 år att slå till och jag letar inspiration till just monogram!! :-) Angelica