torsdag 7 februari 2008

Hjärtan


Här är alltså den färdigmonterade matgruppen! Jag har blåsor i händerna av allt skruvande och jag är så nöjd! Jag passade på att göra en alla-hjärtans-dukning (kan vara svårt att se men assietterna är hjärtformade) så här i väntan på alla-hjärtans-dag. De udda silverbrickorna, som här får agera undertallrikar, är loppisfynd som min mamma har hittat åt mig. Jag är lite kär i udda hopplock för tillfället! Jag är även kär i mina nya möbler, tygservietter, min blivande, och allra kärast är jag i min otroligt härliga å söta dotter som nu har fått två tänder i sin perfekta lilla mun. Jag slutar aldrig förvånas över att någon kan vara så perfekt ...

5 kommentarer:

Anonym sa...

åhh jättefint! Vilken rolig idé med undertallrikarna! Kanonfina möbler verkligen förstår att du är lite kär :-)

Vi sa...

Vackert är det enda jag kan tänka på!!

Kram

svartataket sa...

Vad fint det blev!! Jag förstår om du är kär :)
Trevlig helg!

Nettan sa...

Vad ska man säga....Jättevackert !
Får man komma på middag nu då?! =0)
Dukningen är oxå underbar...Ha en go Helg....
Kram Nettan

Millas hem sa...

Verkligen superfint!
Förstår att du är nöjd!
Camilla