tisdag 27 november 2007

Bilder på mina tårtor


















































7 kommentarer:

Sweetsnow sa...

Hej Gumman! Inte visste jag att du var så grym på att göra tårtor :) Måste höras snart! Hälsa familjen. Kraaam / Sosso

Anonym sa...

Hejhej :) jag heter Ellinor och har en blogg. Är det ok om jag lägger upp en bild på en av dina tårtor på min blogg. Jag skriver din hemsida under bilden:). Hoppas att det går bra.

www.ellinorpilquist.blogg.se

Anonym sa...

Du gör verkligen helt underbart fina tårtor! De är konstverk allihopa!

Yrvädret sa...

Herregud vilka vackra tårtor!! Har typ precis funnit detta intresse själv! Är inte ens i närheten så duktig som du e! Men här kommer jag kika in ofta!

Hälsn. Petra

Anna sa...

Gud vilka snygga tårtor

Anonym sa...

Fantastiskt vackra tårtor! Du är grymt duktig!

Emma sa...

Hej! Hittade din blogg när jag sökte på google efter lite inspiration! & oj vad jag blev inspirerad!! Du är verkligen jätte duktig! Själv håller jag på att utbilda mig till konditor i Skellefteå.

Mvh Emma